Презентация на студиото на Юбисофт в София пред студенти на НХА
2019.12.04

Кариерният център на НХА, катедра Дизайн за детската среда и Юбисофт София ви канят на презентация на студиото на Юбисофт в София
Темата е: BEING AN ARTIST IN AAA GAME DEV STUDIO
Лектори: Златина Ганева (Lead Character artist), Огнян Бъров (Presentation Lead), Росен Янков (Producer)
10 декември (вторник) 2019 от 16:00 часа
галерия „Академия“
Лекторите ще разкажат какво представлява създаването на ААА игри. Детайлно ще представят професията Артист в индустрията и ще дадат подробности за различните специализации – от концепт арт до създаване на осветление и специални ефекти, през артист на персонажи и светове, графичен интерфейс и още.
Повече за лекторите:
Росен Янков – Кариерата му в гейм индустрията започва преди 2 години, когато се присъединява към екипа на Юбисофт София като продуцент. Неговата основна роля в студиото е координацията на работата на различните екипи - както локално, така и с други студия на Юбисофт, по начин, който гарантира успешната реализация на проекта в различните етапи на разработката на играта.
Огнян Бъров – Кариерата му в гейм индустрията започва преди 11 години като основната му експертиза е в областта на създаването на потребителски интерфейс (UI). В Юбисофт София заема ролята на главен UI артист. Работил е по над 10 игри от портфолиото на студиото, сред които се отличават заглавия като: Ghost Recon: Shadow wars, Assassin’s Creed: Black Flag, Steep, Assassin’s Creed Origins и Tom Clancy’s The Division 2.
Златина Ганева оглавява Character Art екипа на Юбисофт София. Кариерата ѝ в гейм индустрията стартира преди 9 години като 3D Modeler. През годините в студиото е работила по няколко емблематични заглавия от поредицата Assassin’s Creed, а именно Liberation, Black Flag, Rogue, Origins и The Curse of the Pharaohs.